چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

زمان دقيق ثبت نام مدارس شاهد 97 – 98

مشاوره تحصيلي درخت دانش

زمان دقيق ثبت نام مدارس شاهد 97 – 98

۱۱ بازديد

 

 

 

 

 

 

 

 

زمان دقيق ثبت نام مدارس شاهد 97 – 98


چنانچه شما متقاضي تحصيل در مدارس شاهد مي باشيد توجه داشته باشيد كه ثبت نام شما به صورت قطعي بوده و همچنين زمان بندي ثبت نام در اين مدارس به اين صورت است كه در پايه ي اول ابتدايي 3 تا 15 خرداد ماه و ثبت نام پايه هفتم (1 تا 14 تير ماه) و دهم (7 تا 20تيرماه) كه هم متوسطه اول و دوم را شامل مي شود از اوايل تير ماه آغاز شده و تا دو هفته ادامه مي يابد. 

 

 

 

 

 

در رابطه با ثبت نام دانش آموزان غير شاهد بايستي بگوييم در دو مرحله موقت و ثبت نام قطعي ، انجام شده و براساس امتيازات دانش آموزان را انتخاب مي نمايند. همچنين حضور يكي از والدين به همراه اصل مدارك لازم بوده و اگر دانش آموزان غير شاهد در زمان مقرر براي ثبت نام اقدام نكنند در زمان هاي ديگر امكان ثبت نام براي دانش آموزانشان وجود نخواهد داشت . همچنين اعلام نتايج نهايي كه از طرف مدرسه مي باشد براي پايه اول در 4 تيرماه و پايه هفتم 4 مردادماه و پايه دهم 7 مرداد ماه مي باشد. 

 

 

 

 

 

دانش آموزان ميان پايه كه قصد ادامه تحصيل و ثبت نام مدارس شاهد 97  را دارند توجه داشته باشند كه زمان ثبت نام مدارس شاهد 97-98 آن ها از 1 تا 10 مرداد ماه به صورت حضوري انجام مي شود.

 

 

 

سامانه سجا شاهد


سايت سجا شاهد كه به اختصار با نام سجا معرفي مي شود، در بهار 1394 و با هدف يكپارچه سازي كليه فعاليت هاي مدارس شاهد و ايثارگران راه اندازي شده و در نشاني saja.medu.ir     در دسترس كاربران اين سامانه قرار گرفته است.. 

 

 

با آغاز به كار سامانه سجا، تمامي فعاليت هاي مدارس شاهد و ايثارگران از جمله ثبت نام، برگزاري كلاس هاي جبراني و كنكور، نظارت، گزارش گيري و ديگر اقدامات از طريق اين سامانه انجام خواهد شد. 

 

 

اين سامانه سجا حوزه هاي مختلف مدارس شاهد و ايثارگران همچنين امور مرتبط ادارات شاهد آموزش و پرورش را تحت پوشش خود قرار مي دهد. 

 

 

سامانه سجا جهت صحت اطلاعات و يكپارچگي و جامعيت آماري، به ساير سيستم‌ها از جمله سناد (سامانه ثبت نام الكترونيك دانش آموزان)، بكفا (سيستم هاي ساماندهي نيروي انساني)، سيستم پرسنلي ، سيستم واحد سازماني آموزش و پرورش و سامانه بنياد شهيد متصل است تا اطلاعات موردنياز در دسترس قرار گيرد و ارائه خدمات مناسب به ايثارگران مقدور شده و فرآيندهاي جاري آن تسهيل گردد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داوطلبان گرامي براي اطلاع از مدارك لازم براي ثبت نام مدارس شاهد و نحوه امتياز در مدارس شاهد بر روي لينك زير كليك كنيد و يا با شماره تلفن 9099072943 تماس حاصل فرماييد و با مشاوران مجرب درخت دانش مشورت كنيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ميزان شهريه مدارس شاهد

هزينه ثبت نام در مدارس شاهد در دوره ابتدايي حداقل شهريه 380 هزار و حداكثر 580 هزار تومان، 

 

 

دوره متوسطه اول حداقل 440 هزار 

 

 

و حداكثر 660 هزار تومان و دوره متوسطه دوم حداقل 530 هزار و حداكثر 860 هزار تومان است. 

 

 

ساعات مكمل در مدارس ابتدايي دو ساعت در هفته، متوسطه اول و دوم 4 ساعت در هفته است. 

 

 


 

 براي مطالع از پر بازديد ترين مقالات ما ميتوانيد بر روي لينك هاي رنگي زير كليك نماييد:

 

 


 

تحصيل رايگان در خارج از كشور پزشكي

برنامه ريزي تيزهوشان نهم

زمان اعلام نتايج مدارس شاهد 97-98

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش 

 

 

 

 

 

شماره تماس: 9099072943 

 

 

 

 

 

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh 

 

 

اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش 

 

 

 

 

 

به اميد موفقيت داوطلبان پر تلاش ايران عزيز 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.