جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

آزمون تيزهوشان 97

مشاوره تحصيلي درخت دانش

آزمون تيزهوشان 97

۱۳ بازديد

آزمون تيزهوشان 97
زمان ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان نهم به دهم چه وقت مي باشد؟
 آيا قبولي بدون آزمون در مدارس تيزهوشان امكان پذير مي باشد؟
 شرايط ثبت نام مدارس تيزهوشان 97-98 چگونه مي باشد؟
 سايت ثبت نام مدارس تيزهوشان؟
هزينه ثبت نام مدارس تيزهوشان؟
 مدارس تيزهوشان شهر خود را از كجا بيابيم؟
 ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 97-98 چند مرحله مي باشد؟
آزمون مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي براي شناخت بيشتر استعدادها و توانايي هاي دانش آموزان مستعد در سطح كشور و يا به طور كلي انتخاب تعدادي از دانش آموزان با ضريب هوشي بالاتر نسبت به بقيه در قالب آزمون برگزار مي شود.
 وارد شدن به حيطه آموزشي اين مدارس مزايا و معايبي را به همراه دارد، كه در زير سعي داريم تعدادي از اين مزايا و معايب را خدمت دوستان عزيز ذكر نماييم.
زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98
 آزمون تيزهوشان معمولا هر سال بعد از تعطيلات عيد و از تاريخ 28 فروردين آغاز و تا 5 ارديبهشت ادامه خواهد شد. ثبت نام آزمون تيزهوشان در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام ميشد اما سال تحصيلي 97-98 فقط در يك مقطع و در پايه نهم به دهم انجام خواهد شد.
 آزمون تيزهوشان در پايه ششم به هفتم براي سال تحصيلي 97-98 حذف خواهد شد و همچنين ثبت نام مدارس نمونه با تيزهوشان تجميع شده است.
براي دريافت اطلاعات بيشتر بر روي لينك هاي زير كليك نماييد.
حذف پايه ششم به هفتم تيزهوشان
 ادغام آزمون مدارس نمونه و تيزهوشان
 آزمون تيزهوشان پايه نهم به دهم
 معمولا تمامي متقاضيان و داوطلبان آزمون تيزهوشان در پايه نهم به دهم در فروردين ماه براي ثبت نام مدارس تيزهوشان اقدام مي كنند. آزمون تيزهوشان در پايه نهم به دهم شرايط خاصي دارد چون كه مقطع تحصيلي مورد نظر در واقع ورود به متوسطه دوم به شمار مي آيد.
انتخاب رشته و مطالعه كردن ليست رشته ها و همچنين پر كردن فرم هدايت تحصيلي لازمه ادامه تحصيل مي باشد.
 دوره متوسطه دوم به لحاظ اينكه خيلي حساس مي باشد و در انتخاب مسير تحصيلي آينده تاثير گذار مي باشد از داوطلبان عزيز خواهشمنديم نهايت توجه خود را براي انتخاب رشته و آزمون ورودي تيزهوشان 97 معطوف نمايند.
با توجه به اينكه خيلي از دوستان بدون توجه به نمرات دوره متوسطه اول انتخاب رشته خود را انجام مي دهند بايد به نكاتي كه در لينك مقاله زير توصيه شده اند توجه كنند.
 شرايط ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98
 طبق اعلام قبلي و برنامه ريزي صورت گرفته، درخت دانش به اطلاع تمام داوطلبين آزمون استعدادهاي درخشان مي رساند از طريق سايت azmoon.meddu.ir در بازه زماني ذكر شده فقط ورود داوطلبين به سيستم جهت پرداخت هزينه مي باشد و هيچگونه تغييراتي اعمال نخواهد شد. هر داوطلبي كه موفق به پرداخت هزينه ثبت نام نشود، كارت ورود به جلسه آزمون براي آنها صادر نخواهد شد.
اهميت درس رياضي و علوم در آزمون تيزهوشان
 وضعيت درسي خوب در رياضي و علوم لازم است. اين دو درس بايد كامل و بدون جا انداختن هيچ مطلبي مطالعه شود حل تمرينات و پرسش هاي كتاب فراموش نشود. موفقيت در اين آزمون مستلزم حل كامل سوالات با جواب تشريحي و سپس تست زني در موضوع مطالعه شده.
رساندن وضعيت تراز اين دو درس به بالاي 7000 نشانه خوبي براي موفقيت در آزمون است. علوم يكي از درس هايي است كه بايد براي فهم بيشتر مطالب آن حتما در حين مطالعه از آن خلاصه نويسي كرد و براي درك موضوع از نمودار ها استفاده كنيد..
 در درس رياضي معمولا چند سوال پيچيده و مركب در آزمون هر سال وجود دارند براي حل اين مسائل نگران نشويد خود شما آن مسئاله را به چند مسئاله كوچك تبديل كنيد و با حل مرحله به مرحله مسائل ساده به جواب نهايي مسئاله اصلي خواهيد رسيد چون طراح سوال دو يا سه مطلب درسي را در يك سوال ادغام كرده است.
سوالات استعداد تحليلي و استعداد تحصيلي و ضرايب آنها
 سوالات استعداد تحليلي: 15 سوال و 20 درصد نمره ي آزمون به آن تعلق دارد سوالات استعداد تحصيلي: 75 سوال و 80 درصد نمره ي آزمون به آن تعلق دارد اين سوالات شامل دروس زير هستند رياضي 20 سوال ضريب 3 علوم تجربي 17 سوال ضريب 2 زبان و ادبيات فارسي 15 سوال ضريب 2 مطالعات اجتماعي 15 سوال ضريب 1 هديه هاي آسمان 8 سوال ضريب 2
بهترين منابع و كتاب هاي كمك آموزشي
 براي هر كدام از عنواين درسي تيزهوشان ده ها جلد كتاب منتشر شده است. كه تعدادي از اين كتاب ها خيلي بهتر از بقيه هستند و هركدام از اين كتاب هاي خوب ويژگي هاي خاص خود را دارند مثلا تعدادي درس نامه هاي قوي دارند، بعضي ها پاسخ هاي تشريحي خوبي ارايه كردند و تعدادي ديگر سوالاتي جامع دارند كه به خوبي مباحث را پوشش مي دهد.
 انتخاب اين كتاب ها با توجه به ويژگي ها و نقاط ضعف و قوت در هر داوطلب مي توانند متفاوت باشد. مثلا در درس رياضي كتاب هاي زيادي چاپ شده اند بهترين آنها رياضيات تيزهوشان خيلي سبز – مبتكران – فارابي و انديشمند هستند كه در اين بين مثلا كتاب انديشمند به دليل پاسخ سوالات تشريحي كامل و متفاوت آن از كيفيت مناسبي برخوردار است.
براي دريافت اطلاعات بيشتر درباره منابع آزمون تيزهوشان مي توانيد بر روي لينك زير كليك نماييد.
 منابع آزمون تيزهوشان
ليست مدارس تيزهوشان
براي دريافت آدرس و شماره تلفن هاي مدارس تيزهوشان مي توانيد بر رروي لينك زير كليك نماييد.
ليست مدارس تيزهوشان
 راه ارتباط با مشاوران درخت دانش(نكاتي درباره آزمون تيزهوشان):
 تيزهوشان گرامي مي توانند جهت دريافت برنامه جامع درسي و تحصيلي خود و همچنين گرفتن اطلاعات لازم جهت شركت در آزمون تيزهوشان، مي توانند با شماره تلفن 9099072943 از تلفن ثابت منزل بدون نياز به كد گيري با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و پيشرفت تحصيلي خود را از مشاوران درخت دانش بخواهند.
 براي ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان مي توانيد با مشاوران درخت دنش در ارتباط باشيد.
راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شماره تماس: 9099072943
كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش درخت دانش
 براي تمامي دانش آموزان مستعد و پر تلاش ايران عزيز آرزوي موفقيت و سربلندي مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.