سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

شرايط ثبت نام مدارس شاهد 97

مشاوره تحصيلي درخت دانش

شرايط ثبت نام مدارس شاهد 97

۱۱ بازديد

شرايط ثبت نام مدارس شاهد

 در شرايط ثبت نام مدارس شاهد تمامي دوستان مي توانند در اين مدارس ثبت نام اوليه خود را به انجام برسانند. ثبت نام ها معمولا در مقطع راهنمايي از خردادماه شروع و نتايج آنها از تيرماه اعلام خواهد شد. باتوجه به اينكه خيلي از داوطلبان به منظور به موعد ثبت نام كردن در بقيه مدارس غيرانتفاعي و نمونه باعث مي شود كه از ثبت نام در مدارس شاهد منصرف شوند، و باعث مي شود در حالت ذخيره دوستان زيادي پذيرش شوند.

براي دريافت اطلاعات و راهنمايي هاي بيشتر در باب موضوعات ثبت نام مدارس شاهد 97، شرايط ثبت نام مدارس شاهد، آدرس مدارس راهنمايي شاهد مي توانيد بر روي لينك  هاي مربوط رنگي زير كليك نماييد:

ثبت نام مدارس شاهد 97-98

سامانه سجا 

ليست مدارس راهنمايي شاهد

 

نحوه ثبت نام در مدارس شاهد سال 97 -98

در سه مقطع ابتدايي، متوسطه اول يا همان راهنمايي و متوسطه دوم يا همان دبيرستان نحوه ثبت نام مدارس شاهد انجام مي گيرد. ثبت نام از طريق سايت student.sajaa.medu.ir  به صورت اينترنتي براي مدارس شاهد انجام مي شود.

بعد از ثبت نام و بررسي امتيازات هر داوطلب، نتايج نهايي بر روي همان سايت سجا اعلام مي شود. سپس شما بايد جهت تكميل ثبت نام نهايي به صورت حضوري به مدرسه مورد نظر خود مراجعه كرده و ساير مراحل ثبت نام را انجام دهيد.

هر داوطلب براي پذيرش در مدارس شاهد بايد داراي شرايط عمومي و شرايط علمي لازم به شرح زير باشد:

شرايط عمومي مدارس شاهد

1- سكونت در محدوده تعيين شده

2- رعايت و مقررات انضباطي و تربيتي آموزشي

3- دارا بودن صلاحيت اخلاقي و رفتاري

4- رعايت احكام شرعي و پوشش مناسب.

شرايط علمي براي دانش آموزان مقطع دوم تا ششم :

كسب كردن نمرات خيلي خوب در تمام درس هاي خرداد ماه.

شرايط علمي براي دانش آموزان پايه هفتم

بايد داوطلب در امتحانات نوبت دوم پايه ششم ابتدايي سال تحصيلي گذشته در تمامي دروس خيلي خوب يا حداكثر در يك درس خوب در بقيه خيلي خوب كسب نموده باشد.

البته فرزندان جانبازان 25 الي 49 درصد حداكثر دو مورد درسي خوب و بقيه خيلي خوب مورد پذيرش قرار مي گيرند.

شرايط علمي براي دانش آموزان پايه دهم:

بايد در خرداد سال تحصيلي قبلي در دروس اختصاصي حداقل نمره سالانه 16 را كسب كرده  و اگر قصد ادامه تحصيل در مدرسه شاهد را داشته باشد، بايد در سال قبل حداقل نمره پاياني 14 و نمره سالانه 13 را در دروس اختصاصي كسب كرده باشد.

زمان ثبت نام و اعلام نتايج نهايي در مدارس شاهد سال

در مقطع اول ابتدايي سوم تا پانزدهم خرداد ماه، در پايه هفتم يكم تا چهاردهم تير ماه در پايه دهم از هفتم تا بيستم تير ماه ثبت نام انجام مي گيرد.

البته براي دانش آموزان غير شاهد داراي شرايط ثبت نام مدارس شاهد و ليست مدرسه هاي شاهد مقطع راهنمايي تهران در دو مرحله موقت و قطعي انجام مي گيرد. زيرا كه داوطلبان را بر اساس امتياز اولويت بندي مي كنند.

اگر در زمان مقرر جهت ثبت نام اقدام نكنند ثبت نام آنها در يك تاريخ ديگر امكان ندارد. همراه داشتن مدارك لازم با حضور يكي از والدين جهت ثبت نام داوطلبان غير شاهد الزامي است.

از طرف مدرسه نتايج نهايي براي پايه اول در چهارم تير ماه، براي پايه هفتم چهارم مرداد ماه و براي پايه دهم در تاريخ هفتم مرداد ماه اعلام مي شود.

لازم به ذكر است كه براي دانش آموزان ميان پايه كه تصميم به ادامه تحصيل در مدرسه شاهد دارند، از يكم تا دهم مرداد ماه بايد به صورت حضوري ثبت نام كنند.

ميزان شهريه مدارس شاهد سال تحصيلي 97-98

ميزان شهريه مدارس شاهد براي سال تحصيلي 97-98 فعلا در دست نيست به محض اطلاع از شهريه هاي امسال مدارس شاهد از طريق كانال سامانه سجا و سايت درخت دانش اطلاع رساني خواهيم كرد.

اما در سال گذشته ميزان شهريه در مقطع ابتدايي از سيصدو هشتاد تا پانصد و هشتاد هزار تومان ، در مقطع راهنمايي از چهارصد و چهل تا ششصد و شصت هزار تومان، در مقطع دبيرستان از پانصد و سي هزار تا هشتصد و شصت هزار تومان بوده است.

مبلغ شهريه براي فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان پنجاه درصد و فرزندان ايثارگران و آزادگان كاملا رايگان بوده است.

براي مطالعه پربازديدترين مقالات درخت دانش بر روي لينك هاي رنگي زير كليك نماييد :

مديريت بازرگاني بدون كنكور

دانشگاه آزاد بدون كنكور 97

انتخاب رشته سراسري 97

بدون كنكور پيام نور 97

مشاوره تحصيلي درخت دانش

مشاوره تحصيلي درخت دانش با مشاوره تحصيلي و آگاهي و اطلاعات كامل در زمينه موفقيت و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مدارس شاهد، برنامه ريزي درسي تيزهوشان، فرم هاي هدايت تحصيلي به صورت شبانه روزي با شماره 9099072943 بدون كدگيري آماده پاسخگويي و ارائه راهنمايي هاي لازم به شما دانش آموزان گرامي است.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.