مشاوره تحصيلي تلفني

هر چه جامعه از لحاظ امكانات پيشرفته تر مي شود، نياز انسانها براي استفاده از امكانات به مراتب روشن تر و قابل مشاهده است. در گذشته دانش آموزان اگر در هر نقطه اي از كشور كه بودند، براي رفع سوال هاي موجود در ذهن خود جهت پيشرفت تحصيلي، بايد به نزديكترين مكان كه فردي با اطلاعات يا سطح سواد بالاتر بود، مراجعه مي كردند تا مشكل خود را حل مي نمودند.

گاهي اوقات در بعضي از مناطق كشور به خاطر در دسترس نبودن فردي آگاه و آشنا به مسئله مجبور بودند كه به راهنمايي و مشاوره افراد غير متخصص و نا آگاه اكتفا نموده و آينده تحصيلي و حتي شغلي خود را در خطر بيندازند. يا به خاطر پرسيدن فقط يك سوال كوتاه با پاسخي كوتاه، راه درازي را طي نموده و با صرف هزينه ي زيادي(هزينه حمل و نقل تا رسيدن به مقصد و مبدأ، هزينه ارائه خدمات مشاوره اي و …) خود را به يك دفتر مشاوره تحصيلي در يك نقطه ي شهر رسانده تا از خدمات مشاوره تحصيلي بهره مند شوند.

نحوه تماس با شماره هاي ديجيتال 909

اما امروزه ديگر كمتر كسي حاضر است راهي را با صرف زمان و هزينه تا رسيدن به يك دفتر مشاوره تحصيلي طي نمايد، و بيشتر دانش آموزان و دانشجويان كشور در تمام نقاط ايران عزيز بدون صرف زمان و صرف هزينه، فقط با استفاده از يك تلفن ثابت مي توانند با مشاوره تحصيلي تلفني از بهترين و متخصص ترين مشاوران در تمام زمينه هاي تحصيلي سوال خود را پرسيده و رفع ابهام نمايند و با اطمينان از صحت و اطمينان از جواب پرسش خود ادامه راه را با يقين طي نمايند. افراد مي توانند با تلفن ثابت و بدون شماره گيري پيش شماره (كد) با شماره هاي 909ديجيتال تماس برقرار كنند

مشاوره تحصيلي تلفني درخت دانش

گروه مشاورين متخصص و مجرب درخت دانش با كادري مجرب و با تجربه و آگاهي و اطلاع كامل در تمامي مقاطع تحصيلي، از تمامي آزمون هاي سراسري و استاني، مشاوره تحصيلي و درسي، ارائه برنامه ريزي متناسب با هر مقطع و خاص هر فرد، معرفي بهترين منابع براي پيشرفت درسي در هر مقطع و كنكور در پنج گروه آزمايشي، مشاوره انتخاب رشته بدون كنكور، ثبت نام بدون كنكور بهمن، بدون كنكور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته دبيرستان و انتخاب رشته كنكور، مشاوره تلفني راجع به تمامي دانشگاه ها و مدارس موجود در كشور، مشاوره تلفني تحصيلي در خارج از كشور، مشاوره تلفني مخصوص تيزهوشان و مشاوره تلفني راجع به كودكان استثنايي و …. براي ارائه خدمات راهنمايي و مشاوره علم دوستان ايراني آماده پاسخگويي به تماس هاي تلفني شماست.

راههاي ارتباط با مشاوران مجرب درخت دانش،

از طريق تلفن ثابت منزل بدون نياز به كد گيري در تمام نقاط كشور با تلفن 9099072943 تماس گرفته و سوالات خود را از مشاوران ما بپرسيد. و ادامه راه پيشرفت تحصيلي خود را با اطمينان كامل به درخت دانش بسپاريد.

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش